Mercato Social Tribuna
Implicare și binefacere în social media. Dincolo de memă
3 septembrie 2019
0
, ,

M-am plâns de ai mei, am râs și mai apoi am conștientizat. Mai toții fanii fotbalului cunosc că AS Roma trece printr-o perioadă tare neclară. Se schimbă tot, a venit antrenor nou și, mai presus de toate, i-au spus „pa” lui De Rossi pentru ca mai apoi Totti să se dezică de tot ce fac corporatiștii din club și să plece. Greu.

Toate aceste schimbări au venit la pachet și cu o nouă strategie online, cu o altfel de promovare, una mult mai stabilă, mai puțin entuziasmată, o reconstrucție a ideii de bază.

Tot în vara ce tocmai s-a încheiat au luat decizia ca noile achiziții, acelea sărace că așteptări nu au fost, să fie prezentate printr-un video împărțit în două cadrane, în cel din dreapta fiind imagini cu persoane dispărute. Din toată lumea. Ideea este cât se poate de originală și chiar am căutat puțin.


În tot acest demers, surd la prima vedere, s-au implicat, în afară de club, organizația italiană Telefono Azzurro, care de 30 de ani luptă împotriva abuzurilor asupra copiilor și adolescenților din Italia, și Missing People, din Marea Britanie, aceasta având conexiuni importante și peste ocean.

Primul impact atunci când vezi un astfel de clip montat, ca fan dezamăgit, e unul care îți induce starea de precaritate, că atât s-a putut. Un instinct ulterior a fost să râzi, să faci meme. S-au făcut multe, italienii i-au pus pe Schick, Pastore, în dreapta, cum că n-ar fi de găsit în fotbal, amuzant pentru toți.

Acum, că s-a terminat și mercato-ul, deci nu are cine să mai vină, s-au dat publicității și două rezultate surprizătoare, care te fac cumva să te întrebi dacă nu cumva sari calul cu hazul și nu vezi constructivul de atâta arătat cu degetul. După anunțul venirii lui Mert Cetin a fost găsită o fetiță la Londra, iar clipul cu transferul lui Zappacosta a contribuit la găsirea unui băiețel în Belgia. În ambele cazuri, persoanele au fost identificate după urmărirea clipului, după declarațiile celor care au dat indicii autorităților.

O campanie care a sensibilizat la sfârșit.

Cam în zona asta unește fotbalul.

Înapoi la râs.

Sursă foto deschidere: AS Roma English

Despre autor

George Nistor

Pe aceeași temă

/ Poti citi următoarele postări:

ionut radu genoa

La pașapoarte, Ionuț Radu deghizat

De acord cu selecția lui Contra. E pentru prima d...

Citește mai mult
romania suedia tricouri euro 2020

O știre suedeză montată românește

Că tot era nevoie de niște nervi naționali îna...

Citește mai mult
del piero germania

Valiza

Pe Del Piero poți să îl descrii în multe felur...

Citește mai mult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *