EURO 2020 Social Tribuna
O știre suedeză montată românește
12 noiembrie 2019
0
, ,

Că tot era nevoie de niște nervi naționali înaintea unui meci atât de mare și atât de obișnuit ca speranțe, s-a luat o știre onorabilă, s-au băgat picioarele în ele de șuruburi și instrucțiuni de la Ikea și i-au etichetat pe suedezi drept mârlani, cu chifteluțele lor cu gem cu tot, că altceva nu mai știu.

«Suedezii ne sfidează! Și-au lansat deja echipamentul pentru EURO 2020!»

În realitate, băieții ăia doar și-au prezentat echipamentul pentru următorii doi ani. Nu pentru Euro 2020! Au lansat un clip video, cu nuanțe antirasism și cam atât. Civilizat! Fără să spună nimic de Euro. Nimic ostentativ, o chestiune ce ține mai ales de sponsorul tehnic.

Au făcut-o naționalele cu Puma și Adidas, multe ieri. Cele deja calificate au pomenit de turneul final, celelalte nu. Din doi în doi ani echipamentul unei naționale se schimbă, un trend de marketing. Că altfel ne-am plictisi într-o lume a consumului.

Și cum vine vorba de branding, a pus botul toată federația, inclusiv domnul Burleanu. Era nevoie să punem o mârlănie în context, altfel dai vina după. Plus, să îți creezi dușmani imaginari nu e chiar departe de noi.

Îl găsiți aici: https://bit.ly/2X6EQDw.
Doamne ajută fotbal!

Sursa foto: Captura video.

Despre autor

George Nistor

Pe aceeași temă

/ Poti citi următoarele postări:

cesare prandelli adrian mutu sports festival retragere

Cealaltă retragere silențioasă de la Cluj

Că tot era nevoie de niște nervi naționali îna...

Citește mai mult
cagliari parma dennis man razvan marin valentin mihaila

Cagliari – Parma. Când furia și disperarea și-au dat mâna

Că tot era nevoie de niște nervi naționali îna...

Citește mai mult
serie a 2020-2021 scudetto sezon var campionat

Serie A 2020-21. Câteva convigeri și dorințe

Că tot era nevoie de niște nervi naționali îna...

Citește mai mult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *